Ikaalisten Haitarikesä: Veikko Ahvenainen 95 vuotta

Veikko Ahvenainen on yksi Suomen valovoimaisimmista harmonikkataiteilijoista, jonka ura on sekä pituudeltaan että merkitykseltään kansainvälisestikin arvioituna ainutlaatuinen.

Nyt juhlitaan tämän harmonikkalegendan 95-vuotisjuhlavuotta. Veikko Ahvenainen on uransa aikana konsertoinut 40 maassa, soittanut vuodesta 1957 lähtien tuhansia soolokonsertteja ja esiintynyt lukuisten sinfoniaorkestereiden solistina. Sen lisäksi, että hän on raivannut harmonikalle tietä kirkkoihin, sinfoniaorkestereihin ja musiikkioppilaitoksiin, hän ollut myös perinteisen harmonikkamusiikin vahva puolestapuhuja.

Harmonikkaliiton jäsenille liput alennettuun hintaan ja alle 18-vuotialle liiton jäsenille vapaa pääsy. Jäsenyys tarkistetaan ovella.

www.ikaalistenhaitarikesa.fi

Onko sinulla kampanjakoodi tai sarjalippu?

Voit syöttää alla olevaan kenttään koodin lunastaaksesi sarjalipun tai kampanjakoodin.

TuoteHintaMäärä